Eindhoven

  1. Home
  2. Berichten

Orderpicker (dagdienst)

Introductie

Voor een logistiek dienstverlener in Eindhoven zijn wij op zoek naar een orderpicker, die ervaring heeft met het rijden op een EPT, hoogbouw- en combitruck. Deze klant verzorgd de logistiek voor enkele grote voedselproducenten. Jij gaat ervoor zorgen dat alle orders gereed worden gezet met behulp van een EPT. Als orderpicker werk je van maandag tot en met vrijdag van 06.30 tot 15.00 uur.

(meer…)

Logistiek medewerker (fulltime/parttime)

Introductie

Voor een leverancier in Eindhoven die gespecialiseerd is in afbouwmaterialen voor bedrijven en particulieren, zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker. Het bedrijf bestaat al meer dan 60 jaar en leveren al hun producten uit eigen voorraad. Met een sfeervolle showroom, winkel en drive-in magazijn, voorzien zij vele klanten in en om Eindhoven van hun materialen. De werkzaamheden vinden plaats tussen maandag en zaterdag tussen . Deze functie is zowel parttime (3 dagen) of fulltime (4 dagen) invulbaar en je maakt werkdagen van 10 uur per dag. 

(meer…)

Chauffeur nacht/ochtend (B-rijbewijs)

Introductie

Voor een logistiek dienstverlener zijn wij op zoek naar een bezorger nacht/ochtend met B-rijbewijs. Je bent verantwoordelijk voor de verdeling van medicijnen langs een route van apothekers, ziekenhuizen en particulieren. Als bezorger ben je inzetbaar van maandag tot en met zaterdag (5-daagse werkweek) en rij je een vaste route. Je start in de nacht tussen 02.00 – 04.30 uur en de eindtijd situeert zich aan het einde van de ochtend. Je hebt recht op nacht- en weekendtoeslag. De werkzaamheden zijn van maandag tot en met vrijdag en eventueel zaterdag in overleg. Je moet minimaal 4 dagen beschikbaar zijn. 

(meer…)

Logistiek medewerker (tijdelijk)

Introductie

Voor een bedrijf in Eindhoven zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van stands voor beurzen en andere evenementen. Zij ontzorgen de klant en organiseren alles van A tot Z. Als logistiek medewerker ben jij verantwoordelijk dat alle materialen tijdig op plaats van bestemming zijn. De werkzaamheden zijn van maandag tot en met vrijdag van 07.15 uur tot 16.00 uur. Deze functie is van tijdelijke aard het gaat om de periode maart tot en met mei/juni. Mochten de omstandigheden goed zijn, dan kan het eventueel voor lange termijn zijn. 

(meer…)

Commerciële baliemedewerker (afbouwmaterialen)

Introductie

Voor een leverancier in Eindhoven die gespecialiseerd is in afbouwmaterialen voor bedrijven en particulieren, zijn wij op zoek naar een commerciële baliemedewerker. Het bedrijf bestaat al meer dan 60 jaar en leveren al hun producten uit eigen voorraad. Met een sfeervolle showroom, winkel en drive-in magazijn, voorzien zij vele klanten in en om Eindhoven van hun materialen. Als commerciële baliemedewerker ben je klantvriendelijk en vind je het leuk om klanten te helpen en te adviseren. De werkzaamheden vinden plaats tussen maandag en vrijdag, in een 4-daagse werkweek van 36 uur. 

(meer…)

Logistiek medewerker (dagdienst)

Introductie

Voor een bedrijf in Eindhoven zijn wij op zoek naar een allround logistiek medewerker. Dit bedrijf is gespecialiseerd in de ontwikkeling van hoogwaardige onderdelen en prototypes. Samen met een team van 5 medewerkers zijn jullie verantwoordelijk voor de gehele logistieke afdeling en daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de logistieke werkzaamheden in de cleanroom. Het team werkt nauw samen en voert alle werkzaamheden uit van A tot Z. Als logistiek medewerker werk je van maandag tot vrijdag in dagdienst van 07.00 uur tot 16.00 uur. 

(meer…)

Klantenadviseur medewerker (part- of fulltime)

Introductie

Voor een leverancier van medische hulpmiddelen in Eindhoven zijn wij op zoek naar een klantenservice medewerker voor de afdeling continentiezorg. Dit bedrijf levert producten direct aan ziekenhuizen, huisartsen, zorgcentra en apotheken en bij particulieren. Sta jij graag met de klanten in contact en geeft het jou voldoening om iets te betekenen voor de medemens? Dan zijn wij op zoek naar jou! Samen met een team ben jij verantwoordelijk om alle orders te verwerken, klanten te informeren en te adviseren, klachtenafhandeling en alle bijkomende administratieve handelingen. Als klantenservice medewerker werk je van maandag tot vrijdag in dagdienst. Je zal starten tussen 07.30 tot 08.30 uur en eindtijd situeert tussen 16.30 tot 17.30 uur (hierin wordt gerouleerd met collega’s). Deze functie kan zowel fulltime als parttime ingevuld worden (minimaal 32 tot maximaal 40 uur per week) en je dient beschikbaar te zijn op maandag en vrijdag. 

(meer…)
Menu